آزمون آنلاین شناسایی وسازماندهی كودكان بازمانده ازتحصیل درمناطق محروم

سوال 1 از 16: ﮐﺪام ﮔﺰﯾﻨﻪ از ﻣﻮاﻧﻊ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ اﻓﺮاد ﻻزﻣﺎﻟﺘﻌﻠﯿﻢ ﻧﻤﯿﺒﺎﺷﺪ؟
سوال 2 از 16: اﻗﺪاﻣﺎت ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﻣﻌﺪود اﯾﻦ رﮐﻦ از آﻣﻮزش و ﭘﺮورش ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﻧﻘﺶ ﺑﻪ ﺳﺰاﺋﯽ در ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ،ﺟﺬب،آﻣﻮزش و ﻧﮕﻬﺪاﺷﺖ ﮐﻮدﮐﺎن ﺑﺎزﻣﺎﻧﺪه از ﺗﺤﺼﯿﻞ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.
سوال 3 از 16: داﻧﺶ آﻣﻮزاﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﺸﮑﺎﻟﺖ اﻗﺘﺼﺎدی ﻣﺠﺒﻮر ﺑﻪ ﮐﺎر ﮐﺮدن ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻣﺼﺪاﻗﯽ از ﻣﻮاﻧﻊ .......اﻓﺮاد لازم اﻟﺘﻌﻠﯿﻢ ﻫﺴﺘﻨﺪ.
سوال 4 از 16: اﻓﺮاد لازم اﻟﺘﻌﻠﯿﻢ ﺑﺎزﻣﺎﻧﺪه و ﺗﺎرک ﺗﺤﺼﯿﻞ در ﮔﺮوه ﺳﻨﯽ ﺑﯿﻦ ..........ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ.
سوال 5 از 16: ﮐﺪام ﯾﮏ از اﯾﻦ اﻓﺮاد ،در ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﻮدﮐﺎن ﺑﺎزﻣﺎﻧﺪه از ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺟﺎی ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ؟
سوال 6 از 16: در ﻓﺮﻣﺎﯾﺸﺎت ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﻋﻈﯿﻢ اﻟﺸﺄن اﺳﻼم ،ﮐﺪام داﻧﺶ ﻃﻠﺒﺎن در زﻧﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺧﯿﺮ(ﺻﻔﺎ) ﻧﺪارﻧﺪ؟
سوال 7 از 16: ﮐﺪاﻣﯿﮏ از ﻣﻮارد زﯾﺮ ﺗﺮک ﺗﺤﺼﯿﻞ اﻃﻼق ﻧﻤﯿﺸﻮد؟
سوال 8 از 16: ﺑﺮﺧﯽ از داﻧﺶ آﻣﻮزان ﻋﻘﺐ ﻣﺎﻧﺪﮔﯿﺸﺎن ﻧﺎﺷﯽ از اﻓﺖ ﻫﻮﺷﯽ و ﻧﺎرﺳﺎﯾﯽ ذﻫﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﺻﺮﻓﺎ ﻧﺎﺷﯽ از ............اﺳﺖ.
سوال 9 از 16: اﻧﺘﻘﺎل اﻃﻼﻋﺎت ﮐﻮدک ﺑﺎزﻣﺎﻧﺪه از ﺗﺤﺼﯿﻞ در ﺳﻄﺢ ﻧﻮاﺣﯽ و ﻣﻨﺎﻃﻖ اﺳﺘﺎن ﺗﻮﺳﻂ ﮐﺪام ﮐﺎرﺑﺮ اﻧﺠﺎم ﻣﯽ ﺷﻮد؟
سوال 10 از 16: اوﻟﯿﻦ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ اﻧﺴﺪاد ﻣﺒﺎدی ﺑﯽ ﺳﻮادی و ﺟﺬب ﺑﺎزﻣﺎﻧﺪﮔﺎن از ﺗﺤﺼﯿﻞ در ﮔﺮوه ﻻزم اﻟﺘﻌﻠﯿﻤﺎن دوره اﺑﺘﺪاﯾﯽﺑﺮﮔﺮﻓﺘﻪ از ﮐﺪام ﻣﻮرد ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ؟
سوال 11 از 16: ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺟﻠﺴﺎت ﻋﻤﻮﻣﯽ آﻣﻮزش ﺧﺎﻧﻮاده ،از وﻇﺎﯾﻒ ﮐﺪام ﻣﻮرد اﺳﺖ؟
سوال 12 از 16: از ﻋﻮاﻣﻠﯽ ﮐﻪ در اﺟﺮای ﻣﻄﻠﻮب ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﮐﻮدﮐﺎن ﺑﺎزﻣﺎﻧﺪه از ﺗﺤﺼﯿﻞ ،ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﻣﺎﻧﻊ را اﯾﺠﺎد ﻣﯽﮐﻨﺪ؟
سوال 13 از 16: ﻣﻬﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﺗﻔﺎوت ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ اﻧﺴﺪاد ﻣﺒﺎدی ﺑﯽ ﺳﻮادی در ﺳﺎل ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﺟﺎری ﺑﺎ ﺳﻨﻮات ﻗﺒﻞ در ﮐﺪام ﯾﮏ از اﻫﺪاف اﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رخ داده اﺳﺖ؟
سوال 14 از 16: اﯾﻦ ﻣﺪارس ،ﻋﻼوه ﺑﺮ آﻣﻮزش ﺑﺰرﮔﺴﺎﻻن ،ﮔﺮوه ﻫﺎﯾﯽ از داﻧﺶ آﻣﻮزان ﻻزم اﻟﺘﻌﻠﯿﻢ ﮐﻪ از آﻣﻮزش ﺑﺎزﻣﺎﻧﺪهاﻧﺪ را ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ ﻗﺮار ﻣﯽ دﻫﺪ.
سوال 15 از 16: ﺑﺮاﺑﺮ اﯾﻦ ﻣﺎده از آﺋﯿﻦ ﻧﺎﻣﻪ اﺟﺮاﯾﯽ ﻣﺪارس ،ﻣﺪﯾﺮ ﻣﺪرﺳﻪ ﻣﻮﻇﻒ اﺳﺖ ﮐﻮدﮐﺎن ﻻزم اﻟﺘﻌﻠﯿﻢ در ﻣﺤﺪوده ﻣﺪرﺳﻪ ﺧﻮد را ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و ﺑﻪ اداره آﻣﻮزش و ﭘﺮورش ﻣﻨﻄﻘﻪ ﮔﺰارش ﻧﻤﺎﯾﺪ.
سوال 16 از 16: رﻏﺒﺖ ﮐﻢ ﻣﺪارس در ﭘﺬﯾﺮش ﺗﺎرﮐﺎن ﺗﺤﺼﯿﻞ ،از ﻣﻮاﻧﻊ ........اﻓﺮاد لازم اﻟﺘﻌﻠﯿﻢ اﺳﺖ.

میهن تست - برگزاری آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای

به روزترین آزمون آنلاین ادواری فنی و حرفه ای و آمادگی برای آزمون های پایانی آموزشگاه های فنی و حرفه ای