آزمون آنلاین مبانی برنامه ریزی درسی

سوال 1 از 20: روﯾﮑﺮد ﻏﯿﺮﻋﻠﻤﯽ-ﻏﯿﺮﺗﮑﻨﯿﮑﯽ در ﮐﺪام ﯾﮏ از ﻣﺪل ﻫﺎی ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ذﯾﻞ اﺳﺖ؟
سوال 2 از 20: ﺑﻪ ﻧﻈﺎم اﺟﺮاﯾﯽ ﻣﺆﻣﻨﺎﻧﻪ ﯾﺎ وﻓﺎدارﻧﻪ ،ﻧﻈﺎم اﺟﺮاﯾﯽ ﺿﺪ ﻣﻌﻠﻢ ﻧﯿﺰ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﭼﻮن ...............
سوال 3 از 20: ﭘﺎﻻﯾﺸﮕﺮ اﻫﺪاف و ﻣﻘﺎﺻﺪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ................ :
سوال 4 از 20: ﻣﺮﺑﯿﺎن ﺗﺼﻮر ﻣﯽ ﮐﺮدﻧﺪ داﻧﺶ ﻻزم را ﺑﺮای ﺗﻬﯿﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ دارﻧﺪ و ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﻪ ﺗﻬﯿﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ اﻗﺪام ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ .اﯾﻦ ﻫﻤﺎن ﻣﺪل ............اﺳﺖ.
سوال 5 از 20: از ﻧﻈﺮ ﭼﺎرﺗﺮز اﻫﺪاف ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﺎ ﻧﻘﻄﻪ ای ﮐﻪ .........ﺗﺠﺰﯾﻪ ﺷﻮد.
سوال 6 از 20: ﺗﺒﺎ :ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻮﺳﻂ ..............ﻃﺮاﺣﯽ ﮔﺮدد.
سوال 7 از 20: ..............ﺑﻪ ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﻧﻈﻢ و ﺗﺮﺗﯿﺐ و ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺗﻮاﻟﯽ و ﺗﻘﺪم و ﺗﺄﺧﺮ ﻋﻨﺎﺻﺮ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ اﺷﺎره دارد.
سوال 8 از 20: اﺟﺮای ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ ﯾﺎ ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ ﻧﻤﻮدن ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ.............. :
سوال 9 از 20: اﯾﻦ ﻣﺮﺣﻠﻪ در ﺳﺮﺗﺎﺳﺮ ﺣﯿﺎت ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ اداﻣﻪ ﭘﯿﺪا ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.
سوال 10 از 20: اﯾﻦ وﯾﮋﮔﯽ ،ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ ﻣﺪل ﻫﺎﮐﯿﻨﺰ را ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮد ﻣﺴﺎزد.
سوال 11 از 20: ﮐﺪام ﮔﺰﯾﻨﻪ در ﻣﻮرد اﺻﻼح ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ ﺻﺤﯿﺢ اﺳﺖ؟
سوال 12 از 20: روﯾﮑﺮد ﻏﯿﺮﺗﮑﻨﯿﮑﯽ ﺗﺄﮐﯿﺪ دارد ﺑﺮ............. :
سوال 13 از 20: اوﻟﯿﻦ ﻗﺪم در ﺗﻬﯿﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ از ﻧﻈﺮ ﭼﺎرﺗﺮز"ﻣﺘﺄﺛﺮ از روش ﻫﺎی ﺗﺤﻠﯿﻠﯽ اﺳﭙﻨﺴﺮ و ﺗﯿﻠﻮر":
سوال 14 از 20: ﮐﺪام ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺑﯿﻦ روﯾﮑﺮدﻫﺎی ﺗﮑﻨﯿﮑﯽ و ﻏﯿﺮﺗﮑﻨﯿﮑﯽ ﻣﺪل ﻫﺎی ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی درﺳﯽ ﻣﺸﺘﺮک ﻧﯿﺴﺖ؟
سوال 15 از 20: اﯾﻦ ﻃﺮح ﮐﻪ زﻣﺎن ،ﻣﮑﺎن ،اﻣﮑﺎﻧﺎت ،و ﻣﻨﺎﺑﻊ در آن دﯾﺪه ﺷﺪه ...................ﮔﻔﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.
سوال 16 از 20: ﮐﺪام ﯾﮏ ﺗﻌﺮﯾﻔﯽ از ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی اﺳﺖ؟
سوال 17 از 20: ﻣﺤﺘﻮای درﺳﯽ رﯾﺎﺿﯽ ﭘﺎﯾﻪ ﻫﺸﺘﻢ ،ﯾﮏ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ آﺷﮑﺎر اﺳﺖ ﭼﻮن ..................
سوال 18 از 20: آﺧﺮﯾﻦ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ ﻣﺪل ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی ﻫﺎﮐﯿﻨﺰ؟
سوال 19 از 20: ﺿﻌﻒ ﻣﺪل ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی درﺳﯽ ﺗﺒﺎ از دﯾﺪ "راﺑﺮت زاﯾﺲ"............. :
سوال 20 از 20: ﺑﻪ ﭼﯿﺴﺘﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ ﻣﺮﺑﻮط ﻣﯽ ﺷﻮد.

میهن تست - برگزاری آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای

به روزترین آزمون آنلاین ادواری فنی و حرفه ای و آمادگی برای آزمون های پایانی آموزشگاه های فنی و حرفه ای