آزمون آنلاین كاربردنرم افزارهای آموزشی درتدریس

سوال 1 از 17: ﻫﺪف از ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻣﻌﮑﻮس ﭼﯿﺴﺖ؟
سوال 2 از 17: در واﮐﺎوی ﯾﺎدﮔﯿﺮی...
سوال 3 از 17: در ﭼﻪ زﻣﺎﻧﯽ از ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺑﺎزی اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ؟
سوال 4 از 17: ﻣﻌﺮوف ﺗﺮﯾﻦ اﺑﺰار ﻣﺸﺎرﮐﺖ و ارﺗﺒﺎط ﭼﯿﺴﺖ؟
سوال 5 از 17: از ﻣﻌﺎﯾﺐ ﻧﺮم اﻓﺰارﻫﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺤﺘﻮای آﻓﻼﯾﻦ ........................ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
سوال 6 از 17: ﺑﺮای اﻧﺠﺎم آزﻣﺎﯾﺶ ﻫﺎی ﻣﺠﺎزی از ﻧﺮم اﻓﺰار ..............اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯿﺸﻮد.
سوال 7 از 17: ﮐﺪاﻣﯿﮏ از ﻣﻮارد اﻣﮑﺎﻧﺎت LMSاﺳﺖ؟
سوال 8 از 17: ﺑﻪ اﺷﺘﺮاک ﮔﺬاﺷﺘﻦ ﻣﻄﺎﻟﺐ درﺧﺼﻮص ﯾﮏ ﻣﻮﺿﻮع در ﻓﻀﺎی ﻣﺠﺎزی ﺳﺎزﻧﺪه ﮔﺮا ............
سوال 9 از 17: ﺑﺮای ﻃﺮاﺣﯽ ﺳﻮاﻻت ﺑﺎزﺧﻮرد از ﮐﻼس از ﮐﺪام ﺳﺎﯾﺖ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد.
سوال 10 از 17: ﮐﺪاﻣﯿﮏ از اﺑﺰارﻫﺎی زﯾﺮ از اﻧﻮاع اﺑﺰارای ﻏﻮﻃﻪ ورﺳﺎز ﻧﯿﺴﺖ؟
سوال 11 از 17: ﺑﺮای 3ﺑﻌﺪی ﻧﻤﻮدن ﺗﺼﺎوﯾﺮ ﮐﺘﺎب از ﻃﺮﯾﻖ اﺳﮑﻦ ﮐﺮدن ،از ﻣﺤﯿﻂ ...........اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد.
سوال 12 از 17: ﻋﻨﺎﺻﺮ ﻃﺮاﺣﯽ آﻣﻮزﺷﯽ ﺳﺎزﻧﺪه ﮔﺮا ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از ..........
سوال 13 از 17: در ﻃﺮاﺣﯽ ﺑﺎزﯾﻬﺎی ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺑﺎزی واره ﭼﻪ راﺑﻄﻪ ای ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﻗﺮار ﺷﻮد؟
سوال 14 از 17: ﻃﺒﻖ ﻧﻈﺮﯾﻪ FLOWﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﭼﺎﻟﺶ زﯾﺎد ﺷﻮد ............اﯾﺠﺎد ﻣﯽ ﺷﻮد .
سوال 15 از 17: ﻧﺮم اﻓﺰار moodleﮐﺪاﻣﯿﮏ از ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻋﺎﻣﻞ ﻫﺎی ﮔﻮﺷﯽ را ﺳﺎﭘﻮرت ﻣﯽ ﮐﻨﺪ؟
سوال 16 از 17: آﻣﻮزش ﻣﻌﮑﻮس ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﮐﺪام ﯾﮏ از اﺻﻮل ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ؟
سوال 17 از 17: ﻣﺰﯾﺖ ﻫﺎی اﺑﺰارﻫﺎی ﺑﺎزﻧﻤﺎﯾﯽ داﻧﺶ ﭼﯿﺴﺖ؟

میهن تست - برگزاری آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای

به روزترین آزمون آنلاین ادواری فنی و حرفه ای و آمادگی برای آزمون های پایانی آموزشگاه های فنی و حرفه ای