آزمون آنلاین كاربردنرم افزارهای آموزشی درتدریس

سوال 1 از 17: ﺳﻪ ﺑﻌﺪی ﻧﻤﻮدن ﺗﺼﺎوﯾﺮ ﺗﻮﺳﻂ ﮐﺪام اﺑﺰار ﺻﻮرت ﻣﯽ ﭘﺬﯾﺮد؟
سوال 2 از 17: از ﻣﺰﯾﺖ ﻫﺎی اﺳﺘﻔﺎده از اﺑﺰار KAHOOTﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ؟
سوال 3 از 17: در ﻃﺮاﺣﯽ ﺑﺎزﯾﻬﺎی ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺑﺎزی واره ﭼﻪ راﺑﻄﻪ ای ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﻗﺮار ﺷﻮد؟
سوال 4 از 17: در واﮐﺎوی ﯾﺎدﮔﯿﺮی...
سوال 5 از 17: از ﻣﻌﺎﯾﺐ ﻧﺮم اﻓﺰارﻫﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺤﺘﻮای آﻓﻼﯾﻦ ........................ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
سوال 6 از 17: ﻃﺒﻖ ﻧﻈﺮﯾﻪ FLOWﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﭼﺎﻟﺶ زﯾﺎد ﺷﻮد ............اﯾﺠﺎد ﻣﯽ ﺷﻮد .
سوال 7 از 17: از ﺷﺮاﯾﻂ اﺟﺮای روﯾﮑﺮد ﺳﺎزﻧﺪه ﮔﺮا در ﮐﻼس ..........
سوال 8 از 17: ﺑﺮای ﺳﺎﺧﺖ اﻧﯿﻤﯿﺸﻦ آﻧﻼﯾﻦ و ﺑﺪون ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ﺑﺎ آﭘﺸﻦ ﺑﺎﻻ از ﮐﺪام ﻧﺮم اﻓﺰار اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد؟
سوال 9 از 17: از ﻧﺮم اﻓﺰار ...............ﺑﺮای ﺗﺮﺳﯿﻢ اﻧﻮاع ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ از templatﻫﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد.
سوال 10 از 17: ﺑﺮای ﻃﺮاﺣﯽ ﺗﮑﺎﻟﯿﻒ دوره اﺑﺘﺪاﯾﯽ از ﮐﺪام اﺑﺰار اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد.
سوال 11 از 17: ﮐﺪاﻣﯿﮏ از ﮔﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎ ﺟﺰو ﻋﻨﺎﺻﺮ ﻃﺮاﺣﯽ آﻣﻮزﺷﯽ ﺳﺎزﻧﺪه ﮔﺮاﯾﺎﻧﻪ ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﺪ :
سوال 12 از 17: ﮐﺪاﻣﯿﮏ ﻣﺤﺘﻮای ﺗﻌﺎﻣﻠﯽ ﭼﻨﺪ رﺳﺎﻧﻪ ای اﺳﺖ؟
سوال 13 از 17: ﻣﺰﯾﺖ ﻫﺎی اﺑﺰارﻫﺎی ﺑﺎزﻧﻤﺎﯾﯽ داﻧﺶ ﭼﯿﺴﺖ؟
سوال 14 از 17: ﺑﺮای ﻃﺮاﺣﯽ ﺳﻮاﻻت ﺑﺎزﺧﻮرد از ﮐﻼس از ﮐﺪام ﺳﺎﯾﺖ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد.
سوال 15 از 17: ﺑﺮای ﻧﻤﺎﯾﺶ و ﺑﻪ اﺷﺘﺮاک ﮔﺬاﺷﺘﻦ وﯾﺪﺋﻮ از ﻧﺮم اﻓﺰار ................اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد.
سوال 16 از 17: ﺑﻪ اﺷﺘﺮاک ﮔﺬاﺷﺘﻦ ﻣﻄﺎﻟﺐ درﺧﺼﻮص ﯾﮏ ﻣﻮﺿﻮع در ﻓﻀﺎی ﻣﺠﺎزی ﺳﺎزﻧﺪه ﮔﺮا ............
سوال 17 از 17: ﭘﺪاﮔﻮژی........................

میهن تست - برگزاری آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای

به روزترین آزمون آنلاین ادواری فنی و حرفه ای و آمادگی برای آزمون های پایانی آموزشگاه های فنی و حرفه ای