آزمون آنلاین كاربردنرم افزارهای آموزشی درتدریس

سوال 1 از 20: ﺑﺮای ﻧﻤﺎﯾﺶ و ﺑﻪ اﺷﺘﺮاک ﮔﺬاﺷﺘﻦ وﯾﺪﺋﻮ از ﻧﺮم اﻓﺰار ................اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد.
سوال 2 از 20: ﻃﺒﻖ ﻧﻈﺮﯾﻪ FLOWﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﭼﺎﻟﺶ زﯾﺎد ﺷﻮد ............اﯾﺠﺎد ﻣﯽ ﺷﻮد .
سوال 3 از 20: در ﭼﻪ زﻣﺎﻧﯽ از ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺑﺎزی اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ؟
سوال 4 از 20: ﮐﺪاﻣﯿﮏ از ﻣﻮارد ذﯾﻞ در ردﯾﻒ اﺑﺰارﻫﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺑﺎزی ﻫﺎی آﻣﻮزﺷﯽ ﻗﺮار ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ:
سوال 5 از 20: از ﻣﺰﯾﺖ ﻫﺎی اﺳﺘﻔﺎده از اﺑﺰار ﻧﻘﺸﻪ ﻣﻔﻬﻮﻣﯽ اﺳﺖ.
سوال 6 از 20: ﺳﻪ ﺑﻌﺪی ﻧﻤﻮدن ﺗﺼﺎوﯾﺮ ﺗﻮﺳﻂ ﮐﺪام اﺑﺰار ﺻﻮرت ﻣﯽ ﭘﺬﯾﺮد؟
سوال 7 از 20: از اﺑﺰارﻫﺎی ﺑﺎزی وار ﮐﺮدن آزﻣﻮن ﻫﺎ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ؟
سوال 8 از 20: در ﺷﻬﺮﺑﺎزی ﻫﺎ از اﺑﺰار ....................در ﻋﯿﻨﮏ ﻫﺎی ﺳﻪ ﺑﻌﺪی اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد.
سوال 9 از 20: ﺑﺮای ﻃﺮاﺣﯽ ﺗﮑﺎﻟﯿﻒ دوره اﺑﺘﺪاﯾﯽ از ﮐﺪام اﺑﺰار اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد.
سوال 10 از 20: ﺑﺮای اﻧﺠﺎم آزﻣﺎﯾﺶ ﻫﺎی ﻣﺠﺎزی از ﻧﺮم اﻓﺰار ..............اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯿﺸﻮد.
سوال 11 از 20: از ﻣﺰﯾﺖ ﻫﺎی ﺑﺎزی و ﺑﺎزی وار ﺳﺎزی ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
سوال 12 از 20: ﺑﺮای ﺳﺎﺧﺘﻦ ﭼﻨﺪرﺳﺎﻧﻪ ای – وﯾﺪﺋﻮ – ﻣﻮﺷﻦ ﮔﺮاﻓﯿﮏ از ﮐﺪام اﺑﺰار اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد.
سوال 13 از 20: روﯾﮑﺮدﻫﺎی ﻃﺮاﺣﯽ آﻣﻮزﺷﯽ ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از..........
سوال 14 از 20: ﺑﻪ اﺷﺘﺮاک ﮔﺬاﺷﺘﻦ ﻣﻄﺎﻟﺐ درﺧﺼﻮص ﯾﮏ ﻣﻮﺿﻮع در ﻓﻀﺎی ﻣﺠﺎزی ﺳﺎزﻧﺪه ﮔﺮا ............
سوال 15 از 20: از ﻣﻌﺎﯾﺐ ﻧﺮم اﻓﺰارﻫﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺤﺘﻮای آﻓﻼﯾﻦ ........................ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
سوال 16 از 20: ﺑﺮای اﺳﺘﻔﺎده از ﭘﺮده ﺳﺒﺰ در ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺤﺘﻮا از ﻧﺮم اﻓﺰار ...........اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد.
سوال 17 از 20: اﻣﮑﺎﻧﺎت moodleﭼﯿﺴﺖ؟
سوال 18 از 20: در واﮐﺎوی ﯾﺎدﮔﯿﺮی...
سوال 19 از 20: ﺳﯿﺮ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ اﺳﺘﻔﺎده از ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی در دوران ﮐﺮوﻧﺎ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﯿﺐ زﯾﺮ ﺑﻮد.
سوال 20 از 20: ﮐﺪام ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺑﺮای اﺳﺘﻔﺎده از ﭘﺪاﮔﻮژی و ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی درﺳﺖ اﺳﺖ؟

میهن تست - برگزاری آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای

به روزترین آزمون آنلاین ادواری فنی و حرفه ای و آمادگی برای آزمون های پایانی آموزشگاه های فنی و حرفه ای