آزمون آنلاین كاربردنرم افزارهای آموزشی درتدریس

سوال 1 از 20: در ﻃﺮاﺣﯽ ﺑﺎزﯾﻬﺎی ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺑﺎزی واره ﭼﻪ راﺑﻄﻪ ای ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﻗﺮار ﺷﻮد؟
سوال 2 از 20: ﺑﺮای درﮔﯿﺮ ﮐﺮدن ﯾﺎدﮔﯿﺮی از ﻃﺮﯾﻖ ﺑﺎزی از ﻣﺤﯿﻂ ..........اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﮔﺮدد.
سوال 3 از 20: از LMSﺑﺮای ﮐﺪاﻣﯿﮏ از روﺷﻬﺎی آﻣﻮزش زﯾﺮ ﻣﯿﺘﻮان اﺳﺘﻔﺎده ﮐﺮد؟
سوال 4 از 20: ﻋﻨﺎﺻﺮ ﻃﺮاﺣﯽ آﻣﻮزﺷﯽ ﺳﺎزﻧﺪه ﮔﺮا ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از ..........
سوال 5 از 20: ﺑﺮای ﻃﺮاﺣﯽ ﺗﮑﺎﻟﯿﻒ دوره اﺑﺘﺪاﯾﯽ از ﮐﺪام اﺑﺰار اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد.
سوال 6 از 20: ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﻣﻌﻠﻢ ﺑﺨﻮاﻫﺪ از آﻣﻮزش ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ (اﻧﺘﻘﺎل دﻫﻨﺪه ﻣﻄﺎﻟﺐ) اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﺪ از روﯾﮑﺮد ..........اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.
سوال 7 از 20: در ﺷﻬﺮﺑﺎزی ﻫﺎ از اﺑﺰار ....................در ﻋﯿﻨﮏ ﻫﺎی ﺳﻪ ﺑﻌﺪی اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد.
سوال 8 از 20: ﻃﺒﻖ ﻧﻈﺮﯾﻪ FLOWﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﻣﻬﺎرت داﻧﺶ آﻣﻮز ﺑﺎﻻ رود ...........اﯾﺠﺎد ﻣﯽ ﺷﻮد.
سوال 9 از 20: ﺑﺮای ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻓﯿﻠﻢ ﻫﺎی 3ﺑﻌﺪی و واﻗﻌﯿﺖ اﻓﺰوده از ﻧﺮم اﻓﺰار .............اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﮔﺮدد.
سوال 10 از 20: ﺑﺮای ﺳﺎﺧﺖ اﻧﯿﻤﯿﺸﻦ از ﮐﺪام ﻧﺮم اﻓﺰار اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد؟
سوال 11 از 20: ﮐﺪاﻣﯿﮏ از ﻣﻮارد ذﯾﻞ در ردﯾﻒ اﺑﺰارﻫﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺑﺎزی ﻫﺎی آﻣﻮزﺷﯽ ﻗﺮار ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ:
سوال 12 از 20: ﮐﺪاﻣﯿﮏ از ﻣﻮارد اﻣﮑﺎﻧﺎت LMSاﺳﺖ؟
سوال 13 از 20: از اﺑﺰارﻫﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪ ARﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﺪ .
سوال 14 از 20: VRﯾﺎ واﻗﻌﯿﺖ ﻣﺠﺎزی ﯾﻌﻨﯽ ..................
سوال 15 از 20: ﻧﻈﺮﯾﻪ FLOWﺑﺮ ﻣﺤﻮر ........و ........اﺳﺘﻮار اﺳﺖ
سوال 16 از 20: وﯾﺪﺋﻮﻫﺎی 360درﺟﻪ ﻣﺤﺘﻮاﻫﺎ را ﺑﻪ ﺻﻮرت ..........ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻣﯽ دﻫﺪ.
سوال 17 از 20: اﯾﻨﮑﻪ ﻣﻮﺿﻮع درﺳﯽ ﻗﻄﻌﻪ ﺑﻨﺪی ﺷﻮد و ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﯾﺎدﮔﯿﺮﻧﺪه اراﺋﻪ ﺷﻮد ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﮐﺪام از اﺻﻮل ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ؟
سوال 18 از 20: از اﺑﺰارﻫﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪی ARﻧﺮم اﻓﺰار .................ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
سوال 19 از 20: از ﻣﺰﯾﺖ ﻫﺎی اﺳﺘﻔﺎده از اﺑﺰار KAHOOTﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ؟
سوال 20 از 20: ﮐﺪاﻣﯿﮏ از ﻧﺮم اﻓﺰارﻫﺎی lmsزﯾﺮ open sourceاﺳﺖ؟

میهن تست - برگزاری آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای

به روزترین آزمون آنلاین ادواری فنی و حرفه ای و آمادگی برای آزمون های پایانی آموزشگاه های فنی و حرفه ای