آزمون آنلاین تجارت الكترونیكی

سوال 1 از 20: ﮐﺪاﻣﯿﮏ از وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﺮﻧﺪ اﺳﺖ؟
سوال 2 از 20: ﮐﺪام ﯾﮏ از ﻣﻮارد SWOTﺑﯿﺮوﻧﯽ و ﮐﺪام دروﻧﯽ اﺳﺖ ؟
سوال 3 از 20: ﮔﺮﯾﻨﻪ ﺻﺤﯿﺢ ﮐﺪام اﺳﺖ؟
سوال 4 از 20: ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺻﺤﯿﺢ ﮐﺪام اﺳﺖ؟
سوال 5 از 20: ﻣﻮاردی ﮐﻪ ﺑﺮای 6وﺟﻪ ﻣﻮﻟﻔﻪ ﻫﺎی ﮐﺴﺐ وﮐﺎر ﺑﺪﺳﺖ ﻣﯽ آورﯾﻢ ﺷﺎﻣﻞ ﮐﺪام ﮔﺰﯾﻨﻪ ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﺪ؟
سوال 6 از 20: ﻣﻬﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﻫﻨﺮ دﻧﯿﺎی ﮐﺴﺐ ﮐﺎر ﮐﺪام ﮔﺰﯾﻨﻪ اﺳﺖ
سوال 7 از 20: ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﻗﺘﺼﺎد رﻓﺘﺎری ﺑﻪ ﮐﺪام ﮔﺰﯾﻨﻪ در ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﻣﯽ رﺳﯿﻢ
سوال 8 از 20: ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ (Electronic Commerce) ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از:
سوال 9 از 20: ﻣﺎﯾﻨﺮ ﭼﯿﺴﺖ؟
سوال 10 از 20: ﺳﻪ ﭘﺎﯾﻪ ﺷﺎﯾﺴﺘﮕﯽ ﮐﺪام اﺳﺖ ؟
سوال 11 از 20: ﮐﺪام ﮔﺰﯾﻨﻪ در ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺑﺎ ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ اﺳﺖ ﺻﺤﯿﺢ اﺳﺖ؟
سوال 12 از 20: ﻧﺰدﯾﮏ ﺑﯿﻨﯽ ﺑﺎزار ﯾﺎﺑﯽ ﭼﯿﺴﺖ؟
سوال 13 از 20: ﭘﺮﺳﻮﻧﺎی ﻣﺸﺘﺮی ﻧﻤﺎﯾﺎﻧﮕﺮ ﭼﯿﺴﺖ؟
سوال 14 از 20: .....................ﻫﻨﺮ دﻧﯿﺎی ﮐﺴﺐ وﮐﺎر اﺳﺖ.
سوال 15 از 20: ﺑﺮای ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮی .....................ﻻزم اﺳﺖ.
سوال 16 از 20: ﮐﺪام ﻣﻮرد ﺻﺤﯿﺢ اﺳﺖ
سوال 17 از 20: "اﮔﺮ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﯾﮏ ﺑﺎگ ،ﻣﺸﮑﻞ و ﻣﺴﺌﻠﻪ ﺷﺪی ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ در ﺻﺪد رﻓﻊ آن ﺑﺎﺷﯿﻢ ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﮐﻪ در اﺑﺘﺪا ﻗﺎﺑﻞ ﻣﺸﺎﻫﺪه ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ و ﺑﻌﺪ از ﻣﺪﺗﯽ اﺛﺮ دوﻣﯿﻨﻮﯾﯽ دارﻧﺪ اﺟﺎزه ﻧﺪﻫﯿﺪ ﮐﺴﺐ وﮐﺎر را ﻣﺨﺘﻞ ﮐﻨﻨﺪ"ﻣﺼﺪاق ﭼﻪ ﭘﯿﺎﻣﺪی ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ
سوال 18 از 20: ارﺗﺒﺎط ﺗﺠﺎری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺑﯿﻦ ﺑﻨﮕﺎه ﻫﺎ ،ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎ و ﮐﻤﭙﺎﻧﯽ ﻫﺎ ﺑﺎ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه.ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺖ ﻫﺎی ﺧﻮد ﻣﺤﺼﻮﻻت را ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﺮده وﻗﯿﻤﺖ و ﺟﺰﯾﯿﺎت اﺟﻨﺎس را ﺑﻪ ﺧﺮﯾﺪاران ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ، از ﮐﺪام ﻧﻮع ﻣﺪل ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ اﺳﺖ؟
سوال 19 از 20: وﯾﮋﮔﯽ اﺻﻠﯽ Segmentationﯾﺎ ﺑﺨﺶ ﺑﻨﺪی در ﻃﺮح ﺟﺎﻣﻊ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﭼﯿﺴﺖ؟
سوال 20 از 20: ﻓﺮوﺷﮕﺎه ﻫﺎی ﻫﺎﯾﭙﺮ و زﻧﺠﯿﺮه ای و اﻧﻮاع واﻗﺴﺎم ﻣﺤﺼﻮﻻت و ﻗﺎﺋﺪﺗﺎ در زﻣﯿﻨﻪ ارﺗﺒﺎط و ﺣﺠﻢ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﻢ ﻣﺰﯾﺖ رﻗﺎﺑﺘﯽ اﯾﺠﺎد ﮐﻨﯿﻢ ﺑﻪ ﮐﺪام اﺗﻔﺎق در داﻧﺶ ﺑﺎزار اﺷﺎره دارد؟

میهن تست - برگزاری آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای

به روزترین آزمون آنلاین ادواری فنی و حرفه ای و آمادگی برای آزمون های پایانی آموزشگاه های فنی و حرفه ای